Dapat RM50!

lk
AlhamdulilLah, syukur kepada-Mu Ya Allah... Petang tadi hati saya berbunga2 sangat, heheheh... Dapat RM50! Apelah saya ni, RM50 pun nak jakun kan? Hehehe... Sebenarnya saya dapat RM50 ni daripada seseorang, kerana saya telah membantunya menghasilkan blog. Bukanlah saya ni hebat sangat dalam ilmu2 blog ni. Tapi, bila ada orang minta tolong apa salahnya saya bantu kan? Dengan sedikit ilmu yang ada ni, tak salah jika kita berkongsi kan? Ilmu blog ni, pun ilmu Allah gak. Jika dikongsi bersama, in sya Allah akan menjadi mata rantai yang membawa ke "alam sana".
lk
Saya takdela letakkan bayaran atas bantuan saya tu, tapi bila seseorang tu ikhlas memberi, kenala kita terima dengan baik. Sebenarnya malu gak. Yela, sebab bukanlah saya ni ada buat bisnes kan, sekadar membantu jer. Mudah-mudahan semuanya itu akan dikira oleh Allah S.W.T. sebagai amal yang baik dan diredhai oleh-Nya. Cuma takut RM50 yang saya terima tu, terlalu banyak. Yela, blog yang saya hasilkan tu pun biasa2 jer. Harap2, halalan tayyiban la yer...
Share on Google Plus

2 comments:

aDisH.sHidA said...

salam..shida pun baru2 dapat jugak duit dr wat blog nie..ada 2 org cikgu yang sedang sambung belajar..kena wat blog...so dorang mintak tolong dan bagi la rm utk shida..

@aDisH.sHidA

w'salam... tulah membantu sekadar termampu...