Filem Ketika Cinta Bertasbih 2

Gambar diperoleh di sini.
lk
Saya baru selesai menonton filem Ketika Cinta Bertasbih 2 di youtube. Sungguh menyentuh jiwa, sehingga berungkali air mata jantan ini menitis di pipi, heheheh... Yuk nonton yuk! Klik di sini.
Share on Google Plus

5 comments:

kakchik said...

Assalamualaikum Areef.
Kalau di KCB1 banyak unsur kelakar tapi dalam KCB2 banyak unsur menginsafkan.
Bukan mudah mencari pasangan yang sama-sama mencintai Tuhan.
Kalau sudah jodoh, akhirnya bertemu juga.

p/s: umur Areef dah 28 kan?

Areef to Kak Chik said...

W'salam kak chik,

Betul tu kak chik... Nanti sy nak download n burn dlm cd. cikgu2 kat sekolah sy mesti berebut nak tgk. sblm ni pun, sy downloadkan nur kasih utk dorang, hehehe. yela, ada ilmu sikit kenalah berkongsi kan...

Kak chik, ye thn ni umo sy 28. taklah tua sgt, n takla muda sgt. tp sy ni mmg nampak tua sikit, heheh... ramai yg ckp camtu, hehehe...

Mia-Ina said...

dah sampai seru ke cikgu areef..hehe

mia pun br nk tengok cite ni..ramai yg kata best....

Areef said...

Cikgu Ina,

Pandai2 je yer, heheheh... Ni nak tunggu cikgu ina melayangkan kad wangi tu, heheheh...

Cikgu ina dah sihat ke. Maafla sy bukan rakan yg baik. Masuk blog cik ina pun sekadar jd silent reader, sekadar mendoakan dr jauh. takde pun nak bagi kate2 smgt kan...

namun, sy doakan cikgu ina terus diberi kesihatan oleh allah swt yer...

Areef said...

memang best pun citer ni cikgu ina. sbb duration panjang sikit, so lebih banyak pengajaran dan adaptasi daripada novel dpt ditonjolkan.

jgn tak percaya cikgu ina. banyak kali sy menitiskan air mata jantan sms menonton filem ni, heheheh...