Hidangan Tengahari Ini...

lk
Selamat pagi, sobahalkhoir, good morning! Sekarang ni tentu ada yang sedang menikmati makan tengahari kan? Budaya kita rakyat Malaysia, makan tengahari ni takde waktu yang spesifik kan?. Ada yang diambil seawal jam 10 pagi dan ada yang mengambilnya selewat jam 4 petang, betul tak? Cakap2 pasal makan tengahari ni, saya bukan nak share pic makanan k, tapi nak share gambar bunga2 kat atas tu, hehehe...
lk
Actually, bunga2 kat atas tu antara hadiah cabutan bertuah sempena Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru, SK LKTP Sungai Sayong, Kulai, Johor yang in sya Allah akan dijalankan pada petang esok. Bunga2 tu disumbangkan oleh seorang bapa kepada guru Sekolah saya, yang memiliki nurseri sendiri. Tq ye pakcik! Kepada yang tinggal berdekatan juga yang berjauhan, jom singgah ke Sayong Nurseri! Macam2 ada!
Share on Google Plus

2 comments:

Mia-Ina said...

wah bestnya hadiah cabutan bertuah meeting pibg sek cikgu..aduhai, sek mia ni biasa2 je cikgu...takat tupperware plastik leh la...@ set minuman ke..huhu. sek gred c la katakan

Areef said...

Areef to Cikgu Mia...

Alhamdulillah,thn ni berjaya kumpul lebih daripada 100 hadiah cabutan bertuah.kena htr byk surat cikgu.terutamayn yg berkaitan ngan sekola, pembekal dan sebagainya.pibg bg 10 hadiah jer.yg lain dpt sponsor...yg sekitar2 kita jer.klu dpt sponsor yg lbh besar lbh baik.sy penah dpt sponsor buku dr badan book store angsana utk program ihya' ramadan.byk buku dia bg.sy hantar surat n proposal jer.kita cuba jer.org tak nak bagi terpulangla kan...