See The Leg Lah!

See the leg? Nak buat apa? Hehehe... Takdelah, kononnya nak berlagak sikitlah sebab saya ni pandai masak, hehehe... Bukan masak apa pun, panaskan kacang panggang dalam tin dan buat omelette je. Ceh, macam susah je kan, hehehe... Susah gaklah, pagi2 lagi dah kena bangun nak memasak, pastu sibuk nak bersiap ke sekolah lak. Nilah menu yang saya sediakan untuk jamuan teriak bersempena dengan Hari Guru di sekolah saya pagi tadi.

Then, saya bawak gak spaghetti beef bologniese ni. Tapi, yang ni bukan saya masak ye, mak saya yang masak. Saya cuma belikan barang2 yang diperlukan, dan tolonglah buka2kan tin tu, hehehe... Nampak menyelerakan tak?

Share on Google Plus

2 comments:

aDisH.sHidA said...

eh nak wat omelette tu bukan senang tau...kalau menjadi mmg late la hehehhe...

jamuan teriak...camne tu.kalau kedah teriak tu nangis.,.hehhe

@aDisH.sHidA

susah ek, hehehe...

jamuan teriak aka jamuan potluck...