Kembali

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Sekarang ni musim cuaca tak menentu
Hopefully semuanya sihat sejahteralah yer
Cuti sekolah pun dah bermula
Pasti ramai yang telah mula merancang
Untuk pergi bercuti dan pulang ke kampung halaman
Semoga selamat dalam perjalananlah yer
Dan dipermudahkan segala urusan
Amiin...

Hampir seminggu saya menyepi
Kini muncul kembali berkongsi rasa dan cerita
Sebenarnya banyak yang mahu dikongsikan
Tapi perasaan malas mengatasi perasaan rajin
Tu pun masih ada hati
Nak income dari Nuffnang ribu-ribu
Hehehe...

Ok, tunggu next entry yer...
Hehehe...
Share on Google Plus

8 comments:

imanshah said...

salam arief

selamat kembali dan bersua di alam maya

to cikgu iman,

sy dah agak... klu baru sy post entry je ada komen, mesti dr cikgu iman... hehehe...

tqvm cikgu coz selalu beri komen kat entri sy... maaf yer sy jarang beri komen kat blog cikgu...

salam cikgu areef

selamat bercuti yer, tersusun kad undangan di kedai...saya pun baru lepas uruskan pernikahan dan persandingan adik saya,,,

nampak gayanya...cuti panjang lah citarasa rinduan...



pst: cikgu iman....memang suka berblogging walau buzy...suka ke blog beliau,,,entry fresh...

Mia-Ina said...

selamat kembali..lps ni cikgu mia pula bkl bercuti sbulan tanpa blog

E.d.Y said...

selamat kembali..

to Siti Ruhayu,

wsalam...

tq atas ucapan tu... sy pun baru lepas rewang rmh jiran...

citarasa rinduan tutup, abisla customer rindu-rinduan, hehehe...

ha ah, cikgu iman bakal jadi blogger tegar, chaiyok! rajin bagi komen kat blog sy, tq cikgu iman...

to cikgu mia,

kembali? kembali menyepi, hehehe...

ye ke sebulan cuti, ntah2 siap wat liputan lagi, hehehe...

to edy,

TQ!