In sya Allah by Maher Zain (Malay Version)

Share on Google Plus

10 comments:

nie mmg maher zain nyanyi eik...????

ntah kak, sy pun tak pasti...

tp, sy mmg ada baca yg maher zain ada merakamkan lagu ni in malay... cuma tk sure video yg ni ke bukan...

tp dgr suara, mmg suara die kan?

mie said...

uihh!!
dah ada lagu ni..
memeang best

hysman said...

salam bro..
terbaik lagu nih..
loghat melayunyer sungguh perfect..
kalah kita yg melayu..
pape pun saye suka giler dgn maher zain..
pembaharuan dlm dunia muzik dunia...
makin byk kita berdakwah,
dunia semakin nak hancur..
byk pancaroba..
huhu

Redbloodsnow said...

LOVE MAHER ZAIN! :)

to mie,

mmg best, tp jgn setakat dgr, kena hayati maksudnya...

to hysman,

w'salam,

bestkan lagu ni... lbh2 lag dlm bhsa melayu, so kita lbh memahami maksud yg cuba disampaikan...

tp setakat mana yer, hiburan masakini dpt menjadi medium dakwah...

to redbloodsnow,

me too! hehehe...

NzA said...

dngar suara mcm maher zain ttp slang melayunya pasih sgt la....entahlh....

kak nza...

rasany mmg maher zain yg nyanyi, klu akak dgr betul2 ada bbrp perkataan yg tk blh disebut dgn betul...

tk smpt nak search ttg ni, tp mmg sy ada baca maher zain rakam lagu ni in malay... anyway, semoga terhibur...