Now You See, Now You Don't

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Selamat menyambut tahun baru 2011
Moga bermulanya Masihi ini
Seiring dengan azam yang telah kita sematkan
Di kala bermulanya Hijri yang lalu

Moga sentiasa lebih baik
Moga sentiasa lebih berjaya
Moga sentiasa lebih berbahagia
Dan yang lebih penting
Moga sentiasa lebih diberkati dan diredhai Allah SWT jua
In sya Allah, amiin...

Ok, berbalik kepada tajuk
Straight to the point orang putih kata, hehehe...
Sebenarnya, dalam hati ni berangan nak jadi blogger tegar
Tapi, hari ni post entri baru
Esok-esoknya dah kembali menyepi
Macam chipsmore kan?
Now you see, now you don't
Hehehe...

Oklah, tu je nak cakap
Better than nothing kan?
Hehehe...
Mohon maaf!
Share on Google Plus

4 comments:

IMANSHAH said...

Salam

Buka Hati ada damai
Buka mata ada terang
Buka kasih ada sayang
Buka kotak komen ada ucapan Selamat Tahun Baru 2011
Semoga semua harapan yang tertunda dapat dikotakan di tahun 2011 ini. Amin.

ikhlas :

Sahabat mayamu,
Imanshah

wsalam,

cikgu iman ni, igt sy dok update pagi2 buta takde orang nak komen...

lps publish, then refresh terus ada komen dr cikgu iman...

misterilah cikgu iman ni, hehehe...

tq atas ucapan tu... u too, amiin..

wah...kalian berdua...memang suka dgn persahabtan kalian

selamat tahun baru..

kak ayu,

sy tau cikgu iman ni, mmg ikhlas orgnya...

sy ni ikhlas membaca je kak... dok skodeng je, tp malas nak memberi komen, hehehe...

selamat thn baru kak...