Yang Mana Satu?

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Salam Tahun Baru Masihi
1 Januari 2011
Bersamaan 26 Muharram 1432H

Last week, Isnin 27 Disember 2010
Saya telah menghadiri satu majlis meraikan kejayaan
Murid-murid SK LKTP Sungai Sayong, Kulai, Johor
Yang telah memperoleh keputusan cemerlang 5A
Di dalam UPSR Tahun 2010
Bertempat di Bistari Cafe, Hotel Prime City, Kluang, Johor

Ya Allah, Ya Tuhan kami
Kami memanjatkan rasa kesyukuran kepada-Mu
Atas nikmat kecemerlangan
Yang telah Engkau kurniakan kepada anak-anak didik kami
Doa kami agar mereka akan terus berjaya
Bukan sahaja di dunia
Tetapi juga di akhirat yang kekal abadi
Amiin...

Bagimana pula untuk tahun 2011 ni yer?
Hopefully, akan terus cemerlang dan bertambah cemerlang
In sya Allah, amiin...


Murid-murid yang memperoleh keputusan cemerlang 5A
Bergambar kenangan bersama Guru Besar, En. Md. Yusoff bin Ahmadi


Guru-guru dan kakitangan sekolah yang turut tidak ketinggalan mengabadikan kenangan
Mereka semua ni sebenarnya dah kena 'sawan kamera'
Hehehe...
All girls

Lastly, nak share gambar kat bawah ni...


Gambar bekas yang berisi garam dan lada sulah
Cuba teka yang mana satu
Bekas yang berisi garam
Dan yang mana satu bekas yang berisi lada sulah?
Cubalah teka yer!
Share on Google Plus

2 comments:

salam

singgah sini walau baru balik bercuti dikampung halaman..

kak ayu teka...
yang botol besar rasanya lada sula,,sebab banyak lobangnya.
manakala yang kecil tu rasanya utk garam


tahniah yer...anak2 felda..bangga sungguh nie

w'salam kak ayu,

baru balik kampung ke, baru balik honeymoon ngan en. zalie sempena hr kelahirannya, hehehe...

disebabkan dah ada org jawab, so sy bg jawapannya lah yer...

wah, kak ayu mmg tepat sekali jawapan akak tu... yg ada 5 lubang tu lada sulah, yg 3 lubang tu tuk garam... yelah lubang tuk bekas garam tu sikit je, nak mengelakkan org byk mkn garam, kan tak bagus tuk kesihatan...

mmg layaklah akak jadi chef di citarasa rinduan tu, hehehe...

kak, anak felda ni jika dibimbing dgn baik mmg leh maju... Takleh dimanjakan sgt...