Contest : Contest Gurauan Terlampau By Hanys

In The Name of Allah The Most Beneficant and The Most Merciful
Peace be upon you

I've been tagged by Adol Ihsan to join this contest :
lk

For my participation
Let the picture do the talking!

lk 
Is it too much?
Definitely!
Because it has reduced my appetite
Hehehe...
Share on Google Plus

8 comments:

white rose said...

assalamualaikum ustaz...

miahahaha...
gatai je bunyi tuh...

arrgghhh...tak sanggup sy nak tengok lagi...





larrrrrrriiiikkkk...!!!

w'salam white rose,

tulah org laki klu bergurau ni kkdg tu 'over' sikit...

klu ikutkan sy ada gambar yg lbh 'over' drp ni, tp sy pun tak sanggup nak melihatnya, hehehe...

p/s - tp walau over ttp berlabel 'U' k, hehehe...

h A n Y S said...

tengok gamba je dah meremang~
hahaha~
btw, tQ join contest~
;D

to hanys,

gambar tu hanya khayalan semata2 yer, hehehe...

u r welcome...

mie said...

menarik gambar tu/....
gud luck..

to mie,

gambar gurau-gurau je ni...

tq!

IMANSHAH said...

i pun nak jentik jugak u!!

hahaa

gud luck..ish2 adhol tu anak murid saya

cikgu,

tak rela i... hahahaha...

ha ah sy agak dah adhol tu anak murid cikgu iman...