Dayang Senandung Versi Lelaki

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Apa khabar semua?
Moga sentiasa di dalam keadaan yang sihat sejahteralah hendaknya...
In sya Allah, amiin...

AlhamdulilLah, hari ni saya dah kembali bertugas di sekolah
Setelah 2 hari bertugas sebagai hakim lorong
Di Kejohanan Balapan dan Padang Kali Ke-31
Majlis Sukan Sekolah-Sekolah Malaysia
Peringkat Zon Tenggara, Kulaijaya, Johor
(Bahagian Sekolah Rendah)
Bertempat di Stadium Bandar Tenggara, Kulaijaya, Johor
lk
Setelah 2 hari berjemur di bawah terik sinaran mentari
Muka yang licin bak bayi baru lahir
(Cewah, poyo je kan)
Sedikit menggelupas, terasa pedih dan bertukar merah
Kira-kira dah macam Dayang Senandunglah gamaknya, hahaha...
Agak-agak ada tak Dayang Senandung versi lelaki, hehehe...

video

video
Share on Google Plus

8 comments:

hysman said...

lelaki cikgu klu gelap2 macho woo...abaikan jer yg pntg si jantung hati tetap memilih kita seadannya..cheewahhh... hahaha....

selamat pagi cikgu
heheheheh. semakin manislah adik kak ayu nie..

PS: semalam letih betul...tu yang tidur awal...trima kasih singgah ke blog kak ayu..

NzA said...

org lelaki makin gelap makin mancho la...hi.hi.hi....

to hysman,

sekarang ni pun dh macho, hehehe...

to kak ayu,

manis tkper, jgn kencing manis, hehehe... na'udzubillah...

to kak nza,

hopefully, hehehe... gelap tkpe kak, tp mengelupas, huhuhu...

akubiomed said...

Dulu saya suka bersukan. Acara yang saya minati adalah lumba lari tapi tidaklah wakil sekolah atau negeri hanya sekadar wakil rumah sukan sahaja :-)

to akubiomed...

okla tu, wlu sekadar wakil rmh sukan, sy ni utk sukantara pun tk lepas, hehehe...