Hadiah Untuk Pemenang The Most Memorable Moment Contest


"The Most Memorable Moment Contest"
AlhamdulilLah, hadiah untuk anda telah berjaya saya sediakan
In sya Allah, saya akan mengeposkannya
Pada hari Selasa, 01 Mac 2011
Maaf, atas keterlewatan!
Share on Google Plus

14 comments:

selamat malam cikgu azreef........

wah!! buku ilmiah....terima kasih yer cikgu..susah2 sahaja sediaka hadiah kepada kami..

terharunya

alhamdulillah.

awal2 ucapakan tahniah kepada mereka yang bakal dan telah ditakdirkan menjadi pemenang.

hadiah yg berguna dan 'berilmu'

Mama Zharfan said...

syukran wabarakallah fiik :)

Xsabarnyeee....=D

hadiah yg sangat menarik...
nak jugakkkkkkkkk hihihi

eb ezrin2 said...

wah... ilmiah tuh... menarik :)

hysman said...

aduhhh...
tak sempat saye nk join kontest ni...
aritu igt mmg nak join tp sibuk skit..dah abes yer...

rugi tak dpt buku2 ilmiah nih..
adeii...

to kak ayu,

apa plak sy yg susah kak... para pesertalah yg tlh bersusah payah tuk join contest ni...

to shaizhar...

alhamdulillah, tuk awak pun tahniah wlu tk mng... in sya allah ada rezeki lain kali yer... sy pun tk penah lg menang mana2 contest, hehehe...

to mama zharfan,

barakallahu fikum aidhan...

to mardhiyyah,

sabar ek, hehehe... maaflah, dh terlewat sgt nak pos hadiah tu...

to dr.rodzila,

dr klu nak gak, leh klik kat iklan kat atas sekali tu, hehehe...

to eb ezrin,

in sya allah akan memberi manfaat...

to hysman,

takpe, in sya llah ada rezeki leh join nanti...