Terima Kasih Cik Mat Gebu!

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera
Salam berhujung minggu
Doa saya moga anda semua akan sentiasa
Diberkati dan dirahmati Allah hendaknya, amiin...

Pulau Pandan jauh ke tengah
Gunung Daik bercabang tiga
Hancur badan dikandung tanah
Budi yang baik dikenang juga

 Entri kali ni saya mulakan dengan serangkap pantun
Pantun penghargaan khusus daripada saya
Buat blogger Cik Mat Gebu
Yang telah sudi mempromosi blog saya ini
Di dalam entri masakannya...

Sebenarnya, saya tak tahu pun
Yang Cik Mat Gebu ni sudi promote blog saya
Yang buat saya tahu tu 
Masa saya dok checked my stat counter
Tengok ada banyak visitor yang datang dari blog DTSnya tu
Heran gak!
So, checked punya checked
Rupanya Cik Mat Gebu telah sudi mempromosikan blog saya ni
Di dalam entri masakannya

Cik Mat Gebu :
TQVM ya!
I'm so so appreciated it...
Moga Allah jua yang dapat membalas jasamu itu, amiin...
Terima kasih daun keladi
Lain kali bolehlah tolong promote lagi yer, hehehe...


Kenangan pada 08 Januari 2011 yang lalu
Ketika sama-sama menghadiri bloggers gathering
@ teratak Cik Mat Gebu
Entrinya di sini
Share on Google Plus

10 comments:

IMANSHAH said...

wah sungguh gebu areef bersama mangkuk tingkap itu..jgn marah,, bergurau sahaja

ooo.. dah jumpa mat gebu dari hari lahir 8/1 tue ye.. he he he.. saya pun dah lebih 2 thn kenal dengan mat gebu dan keluarganya. last jumpa dia org nov 2010

Mat Gebu said...

salam cikgu...terima kasihh...alah biasa2 saja...blog saya pun tak delah hebat mana, setakat tempat lepaking makcik2 kantin..hehe

selamat malam cikgu

saat keseronokkan bergelar blogger apabila kita saling kenal mengenali dan beramah mesra...

tahniah,kak ayu dah lama tau..ingat cikgu dah tau....

mummysyafie said...

satu keunikkan bila bergelar blogger dimana boleh menambah kenalan tak kira jauh atau dekat, tua atau muda..

to cikgu iman,

cikgu iman tk tau ke sy ni kan adik cik mat gebu, mmglah gebu, hahaha...

sejak bile plak ada nama 'makgkuk tingkap' tu, hehehe...

to shaizhar,

ha ah su ikut kak ayu razali... sy klu kak ayu tak ajak, ntah bile berpeluang nak join...

smg kita lak blh bertemu nnti yer...

to CMG,

w'salam...

u r welcome... tk penting hebat ke tak cik mat, yg penting sy suka baca, hehehe... tq sekali lg!

to kak ayu,

selamat malam (tp dh pg ni), hehehe...

betul tu kak, hrp pershbtn yg terjalin akan berkekalan...

tq, sy tk perasan, padahal dok masuk je blog cik mat tu, bc entri baru... yelah, kita tak sangka kan, hehehe...

to mummysyafie,

setuju 101%... alamak terlebih lak, hehehe...