Akhirnya, Selesai Juga!

AlhamdulilLah, akhirnya selesai juga
Menanda skrip-skrip jawapan
Untuk Ujian Setara 1
Yang dijalankan sebelum cuti sekolah yang lalu

Esok, dah nak mula bertugas
Hari ni baru selesai menanda, hehehe...
Sungguh cemerlang sekali cikgunya kan, hahaha...



Saje nak tunjuk markah yang paling tinggi
Padahal bukan semua pun yang dapat A
Ada yang dapat B, C dan D (tak lulus)
Tapi, untuk Ujian kali ni
Secara keseluruhannya
Saya berpuas hati dengan pencapaian mereka
AlhamdulilLah...
Share on Google Plus

4 comments:

cikgu--
selamat malam...
hari nie pun bekerja yer di sekolah???

bijak2 anak buah cikgu..
walau itu yang paling terbaik...kak ayu mengharapkan ada peningkatan utk ujian seterusnya...amin

to kak ayu,

selamat malam kak,

hari ni tak kak... dah byk hari dtg sekolah ms cuti ni...

alhamdulillah kak, anak2 sayong mmg ramai yg bijak2... in sya allah, kita doakan yg terbaik buat mrk...

Mia-Ina said...

selesai jg kerja menanda ye cikgu....kami pulak naik sek tgh sibuk nk kena bentang hasil kptsn exam anak didik...kdg2x best gak mengulangi zmn single selalu mai sek mcm cikgu....

to cikgu mia,

sbnrny bkn byk sgt pun, tk biasalah keja suka bertangguh, hehehe...

cikgu mia skrg kena utamakn yg lbh utama dr utama... tp, sy heran gak, ramai cikgu yg menjadikan alasan kahwin, family n anak yg membataskan mrk utk terus aktif menyumbang keringat utk plbg aktviti di sekolah...