Yang Penting Tang Butang Tu...

Saje nak share gambar kemeja kat bawah ni
Orang biasa memanggilnya 'kemeja Raihan'
Actually, saya tempah kemeja ni 10 tahun yang lalu
Ketika saya sedang menuntut
Di Akademi Pengajian Islam, UM Kampus Nilam Puri, Kelantan
Sekarang ni, kalau nak pakai
Tak muat dah, hehehe...

Fesyen ni sebenarnya biasa je kita lihat orang memakainya
Cuma yang istimewanya tu
Tang butangnya tulah, hehehe
Masa tu, lepas beli kain je
Mesti kiteorang singgah beli butang pulak
Semata-mata nak kelihatan tampil bergaya
Hahaha...
Oh, rindunya saat-saat itu!



p/s - Kemeja ni saya keluarkan dari almari
Setelah tersimpan hampir 9 - 10 tahun
Semata-mata nak cabut butang-butang kat kemeja tu
Untuk digayakan di kemeja batik 
Yang baru siap ni pulak, hehehe...
Tetiba je dok ngade-ngade, hahaha...
Share on Google Plus

8 comments:

adol ihsan said...

Salam, cikgu..

Takpe, simpan sebagai kenangan.. :)

hoyahadis said...

salam kenal..follow blog ni.
teringat mase jadi taylor..
butang bajuni nampak klasik
tk sia-sia simpan lame kt almari(^_^)

http://hoyahadiselamat.blogspot.com/

NzA said...

byk nostalgia tu.....

eb ezrin2 said...

slm,
special utk u
http://mamaaerishtwo.blogspot.com/2011/03/alhamdulillah-rezki.html
tq

to adol,

w'salam...

ha ah, mmg tinggal kenangan je adol, nak pakai tk muat dah, hehehe...

to hoyahadis,

w'salam...

tq sudi singgah n follow blog ni...

yelah, butang tu sy beli pd thn 2002 yg lalu, mesti dh masuk kategori klasik, hehehe...

bagus kan, ada kemahiran menjahit, tk payah htr tailor, skrg mahal betul menempah pakaian di tailor ni...

to kak nza,

mmg byk kak... yelah dulu ms dok kelate, gi bandar kb pun kkdg pakai baju melayu n kain pelekat je, klu kat tpt lain, mesti org pandang pelik jer... rindulah kak zaman2 tu...

to eb ezrin,

alhamdulillah, tq!