Cantik Tak Topi Saya?



Semasa Kejohanan Olahraga Tahunanan di sekolah saya
Pada 23 Jun 2011 yang lalu
Ada pertandingan topi tercantik dalam kalangan guru
Macam-macam gaya topi telah diperagakan
Tapi, takdelah sampai ada acara catwalk yer, hehehe...
Just, sambil bertugas sambil memperagakan topi tu
Tapi, saya tak join pun sebab tak sempat nak sediakan topi tu
Tapi, sempat gaklah pinjam topi-topi yang telah diperagakan tu just untuk bergambar
Seronok gak sesekali melaram ngan gaya topi yang pelik-pelik tu kan, hahaha...
Share on Google Plus

8 comments:

Ini mesti kreativiti dari cikgu perempuan.

Lain kreativiti kalau dari cikgu lelaki.

henwa ( hensem lawa ) gak..he..he..

NzA said...

so cute...ttp jgn pakai masa p pasar dh le...nnti xpasal2 ramai kucing2 jantan ikut...hi...

masa hari tu kak ayu nak pi..
tapi ada banyak tempahan.. tak sempat nak singgah..
kalau tak..
sure ada entry terbaik dr ladang..
hahaha

Mia-Ina said...

tu dia gaya seorang cikgu topi cantik

to IM,

ha ah mmg ramai cikgu puan je yg dok hias topi tu, tp IM jgn tak tau, tpoi yg bwh tu yg mng, n pemilikny adalh lelaki, hehehe...

to kak nza,

hehehe... ish, tk sanggup nak memakainy kat luar, hehehe...

to kak ayu,

tkpelah kak, utamakan yg lbh utama... klu tak mesti ada org mamarazzi sy kan, hahaha...

to cikgu mia,

gaya cikgu melepaskan stress, seronok gak sesekali bergaya n topi tu, tp tu topi pinjam, sy tk sempat nak buat sendiri...