Kebetulan Atau Disengajakan?


Cuba perhatikan betul-betul gambar di atas ni
Perasan tak gaya 2 orang kat belakang tu 
Sama je kan?
Agak-agak ianya kebetulan atau disengajakan?
Hehehe...

Actually, masa saya snap gambar ni
Tak perasan pun yang gaya 2 orang kat belakang tu sama
Actually, fokus pada orang kat depan tu jer...
Masa dok preview gambar ni baru perasan...


Satu lagi gambar
Tapi, gaya dah tak sama, hehehe...

Actually, gambar-gambar ni dirakamkan
Di dalam Kursus Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP)
Untuk guru-guru di sekolah saya
Pada 31 Julai 2010 yang lalu
Share on Google Plus

5 comments:

mummysyafie said...

tengok pic ni tersenyum sorang..betul gak kan. macam sama je gaya dua org kat blkg tu

haah la... sama ajer :)

to mummysyafie,

tulah, leh samalak gayanya... hehehehe...

to wanita mutalib,

sama kan? tiru macam sy, hehehe...

NzA said...

tgk gaya depa mcm boring jerrr dik...he...