Produk Baru Secret Recipe - Mee Bandung



Korang dengar citer tak yang Secret Recipe ada kuorkan produk baru
Mee bandung...
Apa, takde dengar citer pun?
Aik, saya baru lepas dok pekena mee bandung tu
Gambaqnya ada kat atas tu

Hehehe...
Sebenarnya memang takde pun
Yang betulnya, mee bandung ni tarikan istimewa di CR
Pernah dengar CR tak?
Alah anak syarikat Secret Recipe (SR) tu...
Aik, tak pernah dengar gak

CR tu Citarasa Rinduanlah
Restoren yang diusahakan oleh kak Ayu Razali
Hehehe... Apa da!
Saja dok konar sana dok konar sini, hihihi...

Thanks kak Ayu sudi belanja mee bandung ni
Dah kali ke-3 saya dok pekena mee bandung kak Ayu ni
1st dulu masa kak Ayu bawa ke gathering @ teratak Cik Mat Gebu
2nd kak Ayu belanja makan di CR
Yang last ni, kak Ayu bungkuskan untuk saya bawa balik

Pada semua yang jauh juga yang dekat
Jom serbu CR dok pekena mee bandung
 "Sekali cuba pasti rindu nak cuba lagi"
Promosi baikkkkk punya!
Hehehe...
Share on Google Plus

10 comments:

wah!!!

terharu.. thanks azreef!!

to kak ayu,

org memberi kita merasa, org berbudi kita berbahasa :)

NzA said...

perencah segera mee bndung dr muar pn sedap...kuahnya pekat..xingat jenama apa???

to kak nza,

muar mmg terkenal dgn mee bandungny...

Cikgu Fikri said...

wah..
macam sedap jerk mee bandung tu..
eh, org kulaijaya jugak ker?
area mner?
dulu fiq duk kat felda bukit besar :)

tiefazatie said...

wah..mmg nampak sgt menarik la!

to cikgu fik,

mmg sedap pun, restoren ni kt belakang mobil felda sg. sayong... sy ngajar situ, tp rmh kt bandar tenggara...

to ifa,

mmg pun, jemput makan, hehehe....

aDisH.sHidA said...

terliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur nya...uwaaaaaaaaaaaaaaa kenapa la CR tu jauh di selatan..kalau la dekat rasa nya dah boleh pergi bila rasa nak pergi..huhuhu

@aDisH.sHidA

telan air liur jelah, hehehe... dulu kak ayu penah gak bw masaa gathering kat rmh cik mat... masa shida dtg ri tu kak ayu tkleh join plak...