All From Pantai Timur


Assalamu 'alaikum dan selamat sejahtera
Dah breakfast ke?
Saya AlhamdulilLah, baru lepas, hehehe...
Hari ni breakfast saya agak istimewa
All from Pantai Timur; laksam, nasi kerabu dan nasi dagang
Yum, yum, yum delicious!
Jemput makan :)
Share on Google Plus

14 comments:

NzA said...

sedapnya...tiba2 rindu kg...hu.hu.hu...

ni dah kira sekali jama' taqdim dengan makan tengahri ni...

to kak nza,

sy mmg suka ketiga2 mknn pantai timur ni, tkpe kak biar jauh di mata, tp ttp dekat di hati :)

to IM,

mmg kenyang sampai skrg :) tp ni bkn sy mkn sorang tau, tp tuk sefamily ni, hehehe...

Mia-Ina said...

mana dpt..g psr mlm ka cikgu

to cikgu mia,

kt kg sy ni ad sebuah restoren yg mmg mnyediakan menu breakfast pantai timur ni... :)

dik, nak cari kat mana kerabu tu?
nasi dagang pun feberat kak ayu?

agak2 boleh beritahu kedai kat ner?

to kak ayu,

restoren dkt ngan maybank kak... sblh kedai cermin mata... dulu kedai kerepek arwah jailani... kedai ni buka dlm 0730... tp sy tk tau makanan tu ada smpi kol baper... sy mmg biasa pegi dlm kol 0730 tu...

hehe..meriah nyer lahai hidangan dari pantai timur...:)

to ibusumaiyah...

hehehe... sy mmg suka makanan pantai timur ni... dulu pernah tinggal di kelate 2 thn, tu yg leh suka tu :)

Lizz said...

salam, teringat dekat kawan2 kelantan/terengganu masa sambut ramadhan sama2 kat hostel.time bebuka mesti ada nasi kerabu.hehehehe

to lizz,

w'salam... skrg ni yg bukan org pantai timur pun, time buke pose suka makan menu2 ni kan, hehehe...

alongxp said...

uuuiii...nasik kerabu... i looiiikeee... hahahaha

to alongxp,

me too :)