Mari Bertadarus!


Ramadan is just around the corner
Selain menunaikan ibadah puasa dan menunaikan zakat
Kita juga digalakkan untuk memperbanyakkan amalan sunat
Seperti menunaikan solat terawih, bersedekah, dan membaca al-Qur'an

So, jom sama-sama kita memeriahkan aktiviti taddarus al-Qur'an
Yang akan dianjurkan oleh Cik Tiniey ni
Nak tahu lebih lanjut?
Just click that banner above... 

p/s - Cik Tiniey, saya cilok banner kat atas tu dari blog Sunah
Sorry yer tak mintak permission! :)
Share on Google Plus

6 comments:

~CiK TiNieY~ said...

Salam..

Terima kasih banyak2 tolong promote...tak kisah pun ambil banner tu...hehehehe...ok je...:)

thanks again..:)

IM dah membayangkan kesibukan IM mengurus iftar dan sahur keluarga.

Muga-muga ibadah kita akan diberkati Allah!

NzA said...

Sama2 mengumpul pahala sebyk mungkin dibulan mulia....

to cik tiniey,

w'salam...

sama2, mg akan dpt sambutan, in sya allah...

to IM,

in sya allah dipermudahkan... in sya allah diberkati...

to kak nza,

in sya allah kak, sama2lah kita rebut peluang keemasan ni...