Abang Eq, You Make Me Unsangkarable!



TQ to Abang Eq!
I'm so so appreciated it
May Allah bless you forever and ever, amiin...

p/s - Taulah posmen tu puasa
Boleh pulak dia hantar kad raya ni kat rumah jiran sebelah :)
Share on Google Plus

14 comments:

eqbalzack said...

salam,
alhamdulillah sampai juga...
abg eq ada minta RA poskan 100 kad kat blogger yg abg eq ada alamatnya..
semoga persahabatan kita berkekalan...
selamat berpuasa...

zie_ira said...

wahh,dapat kad raya ,,ira tak tau bile nak dapat kad raya ni,,wuu

Oh.. teribel..

gadizgula said...

comel kot kad2 yg abg Eq htr kan..

to abg eq,

w'salam...

tqvm :)

ukhwah fillah selamanya, in sya allah,selamat berpuasa kembali...

to zie_ira,

tulah, tk sangka dpt kad raya ni :)

to IM,

:)

to gadizgula,

mmg comel n penuh bermakna :)

~CiK TiNieY~ said...

seronok dia dapat kad raya...dulu2 saya memang suka hantar kad raya ni..sekarang dah tak buat...hehehe

NzA said...

dh terima kad raya...Fuyoooo!!!!

to cik tiniey,

mestilah seronok... terasa diriku begitu harga (mcm iklan lak, hehehe)

smla cik tiniey, sy pun dh tk pernah htr kad raya kat org :)

to kak nza,

satu ni je kak :)

Sunah Sakura said...

aiyakkk! jeles!!!

to sunah,

jgn jeles :) alah, sbb abg eq ada alamat sy sbb penah join ga die sblm ni...