Jom Buat Kad Raya!

Kat sekolah saya pagi tadi ada pertandingan membuat kad
Dimana setiap murid diberi pilihan samada untuk membuat kad sempena Hari Raya
Atau sempena Hari Kemerdekaan
Tapi, majoriti saya tengok memilih untuk membuat kad sempena Hari Raya
Semangat betul nak beraya kan, hehehe...

Jom kita tengok murid-murid tahun 1
Yang sedang gigih menyiapkan kad mereka...



Posing lebih jer ni, hehehe...





Sila telengkan kepala
Kalau nak baca apa yang tertulis pada kad tu yer :)


Murid lelaki yang dah kebosanan
Ntah apa yang dibuatnya, langsung tak berseni, hehehe...
Share on Google Plus

2 comments:

NzA said...

anak2 yg kreatif....

to kak nza,

y perempuanlah... yg laki nk cpt siap je, pastu ntah apa2 yg dibuatnya :)