Yang Ditunggu Dah Tiba!



Dok tertunggu-tunggu hadiah ni
Bukan sebab apa
Sebab hadiah ni dah diposkan kali ke-2
Yang kali pertama tu tak tau apa nasibnya, sebab tak sampai-sampai
Takut-takut kena pos kali ke-3 pulak
Buat naya je kat orang yang baik hati nak bagi hadiah ni :)

Hadiah ni sebenarnya dari kak Nor Zakiah
Saya top 5 commentators?
Macam tak percaya je kan? Hehehe...
Anyway, thanks so much kak!
Akak jangan risau...
Walauku menyepi tak berjejak
Entri-entrimu totap menjadi poojaan hatikuuu... :)
Never miss!
Share on Google Plus

6 comments:

NzA said...

Syukur dh smpai..kalau xsmpai gak, jwbnya akak yg akn tiba dpn rumah areef...hi.hi.hi...

Sama2, xtrnilai nilai prsahabatan...Thanks krn sering brkunjung....

to kak nza,

alhamdulillah... hehehe, jemputlah dtg rmh, nak masuk minang ek? hahahaha...

in sya allah ukhwah selamanya, amiin :)

Lulu Caldina said...

hadiah tu best :)

Im juga yang tak pernah dapat apa apa dan hadiahkan orang lain apa apa..

to lulu caldina,

klu dpt hadiah mmg best, lg best klu hadiah yg bermakna kan :)

to IM,

tkpe, rezeki masing2... nnti bila2 klu sy ada wat contest or ga, sy akan jemput IM, menang kalah tu perkara kedua, yg penting just to be supportive :)