Mee Goreng Sesuka Hati













Mee goreng sesuka hati
Resepinya pun ikut sesuka hatilah, hehehe...
Hidangan berbuka puasa pada 28 Ramadan 1432H yang lalu


Yang ni percubaan kali pertama
Untuk jamuan teriak di sekolah saya
Pada 27 Julai 2011 yang lalu...
Share on Google Plus

12 comments:

Mia-Ina said...

wah cikgu areef memasak la...best nya..bak sikit :-)

NzA said...

nmpk sedap sgt...tengah lapo nie..lmbatnya nk rehat....

syira_88 said...

sesuka hati pun tapi tengok tertelan air liu saya! nampak sedpa!!

to cikgu mia,

jemputlah makan, hehehe...

to kak nza,

nampak je sedap, hehehe... sbnrny lada die pedor sikit, maybe kurang garing, then agak pedas sikit, hehehe...

to syira_88,

yg penting gambar biar gempak, sedap ke tak belakang kira, hahahaha...

jamuan teriak??.. aper tuh.. teriak yg LIBL faham adalah menjerit.. jamuan menjeritt??...

*conpiuss..

to LIBL,

jamuan teriak tu cam potluck party, kat sekolah sy panggil 'teriak'...

Zul Fattah said...

alahai..mudah je.. nk cuba r.. huhu

to zul,

campak je apa2 bhn yg ada, sdp tk sedap tu belakang kira, hehehe...

aDisH.sHidA said...

terliur melihat nya....

to adish.shida,

lihat je terliur... dh rs, mesti menyesal, hahaha... actually mee ni terpedas sikit... sy tk pndai nak sukat2 cili boh tu, hehehe...