A Sweet and Precious Moment Together


A sweet and precious moment together
Saat-saat yang indah dan manis bersama bekas anak-anak murid saya
Rindukan keletah dan ulah mereka
Kalau dengar kat rakaman ni
Yang dok membebel-bebel tu sayalah, hehehe...

Diorang semua dah naik ke sekolah menengah tahun ni
Erm, sekejap je masa berlalu
Dulu, masa kali pertama melaporkan diri di sekolah
Diorang baru Tahun 1, huhuhu...
Doa saya agar mereka akan terus berjaya
Bukan hanya di dunia, tapi juga di akhirat yang kekal abadi, amiin...

p/s - Nak update tentang keputusan UPSR sekolah saya 
Untuk Tahun 2011
AlhamdulilLah, 18 orang mendapat 5A, 11 orang mendapat 4A1B
83% lulus, GPS 1.75
Bahasa Inggeris dan Sains lulus 100%
Matematik lulus 93%, BM Pemahaman lulus 98%
BM Penulisan lulus 89%
Ranking ke-2 Sekolah Kebangsaan seluruh Daerah
Ranking ke-3 Sekolah Rendah seluruh Daerah
Share on Google Plus

2 comments:

Makkk aii... panjng nya Azaref membebel-bebel..

rajin melayan murid2.. mesti ustz fav nih..

to LIBL,

hehehe... cikgu klu tak kuat membebel tak sah, ada je benda nak diingatkan :)

ni ms latih nasyid n choral speaking... last 2 years, huhuhu...