TQ, TQ!

AlhamdulilLah, saya telah terpilih sebagai salah seorang pemenang bertuah
Hadiahnya sebagaimana gambar di bawah; a handmade greeting card
Cute kan kad tu? I like! :)
Kalau berpacaran, jangan tunggu lama-lama... Hehehe...
TQ Lin!
p/s - Jom terjah blog Lin dok layan hasil kreatifnya tu...



Then, alhamdulillah gak sebab terpilih sebagai salah seorang pengomen terbaik gitu :)
Hadiahnya sebagaimana di bawah, a fridge magnet... I like! :)
TQVM abg. Eq!

Komen yang ditinggalkan...
Tangan yang memberi itu lebih baik daripada tangan yang menerima
Bukan nilai yang menjadi ukuran... 
Tapi, keikhlasan dan ketulusan hati si pemberi, itulah yang dipandang tinggi oleh si penerima... 
Dan itu jugalah yang dipandang mulia di sisi-Nya, in sya Allah... 
Memberi itu adalah sebagai menzahirkan rasa kesyukuran 
Atas segala nikmat yang telah dikurniakan oleh-Nya... 
Marilah menjadi hamba-Nya yang sentiasa bersyukur! 
Dengan bersyukur, in sya Allah hidup akan bertambah makmur tanpa rasa takbur
Iman bertambah subur dan mewangi di dalam hati yang luhur...

Share on Google Plus

10 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Cntik kad tu cekgu. ;)

eqbalzack said...

alhamdulillah dah sampai...hehe

dah tgk blog tuh..sgt cantik artwork dia!

to nadh,

kiut kan? :)

to abg. Eq,

alhamdulillah, tq :)

to LIBL,

apa kurangnya cik libl tu :)

fRaMe+LenSeS said...

cekgu, sangat kiut. ehehe. nadh suka menda handmade. macam nadh sllu kata kat orang tu, kalau saya kasi yang beli, semua orang leh dapat y sama, tapi kalau saya siapkan untuk kamu, ini satu satunya dalam dunia. :D

to nadh,

gi lah blog tu... byk lg yg kiut2 :)

orang tu ehem2 yer, hehehe...

aDisH.sHidA said...

tahniah cikgu......

sweet kan hasil tangan yang kreatif tu...pernah jugak usha2 teknik nak buat nyer...tp tak termampu lagi nak buat huhuhu

to shida,

tq :)

tkpe, shida expert tang yg lain... :)