Bunga Epal



@ Taman Agro Teknologi
Stesen MARDI, Cameron Highlands
Share on Google Plus

10 comments:

wow...........
bila giliran kak ayu nak kesana??
boleh shoot gambar banyak2....

cantikkk

to kak ayu,

erm, bila2 amiklah cuti ajak cik abg ke sana... erm, mmg seronok shoot kat sana...

NzA said...

cantiknya....gambar ni diedit ke or guna dslr canggih?????

hana said...

salam uncle areef...
wah wahhh sungguh terpegun akak tgk gambo2 cantik macam nih... nice shoot! dah lama akak tak pegang kamera n shoot cantik2 reef.. malas bukan main sampai berabuk kamera akak tuh.. haha..

btw... darwish kim salam kat uncle.. nak mengaku mmg darwish nakal dan nakal dan nakal sejak dpt adik.. dier tonyoh2 muka adik dier sampai nanges! aritu dier suap kentang goreng, ayam goreng apa2 je la yg dier makan.. wahhhh saya mmg sgt baik terhadap adik saya.. hahaha... jeles la kot sbb mama dah kurang belai2 dier banding adik dier.. haha... areef sihat?? dah merisik? dah tunang? dah kawen? hihihi

Papa-NtiQ said...

Hi Areef, orang johor ke? Gambar2 tu cantik dan menarik.
Senang2 tu singgah la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com dan register follower ye TQ TQ..jumpa lagi Areef

to kak nza,

guna dslr kak... tp pastuh, sy edit kt photoscape bg cun lg, mekap2 sikit, hehehe...

to kak hana,

w'salam... wah, org2 yg ditunggu2 dh dtg... lama dok tertanya2 psl akak... erm, asah blik skill tu kak... amik gambar keliling rmh je, hehehe...

wah, darwish pls behave ya... be a good abg... biasala tu kak, sbb rapat kan... apa2 pun belum kak, huhuhu... jgn jd rijalun bujangan terlajak udahlah, hehehe...

to papa-Ntiq,

ye, sy mmg pure org jhr... mmg dh bookmark pun blog tu... nak masuk dlm bloglist nanti... :)

Papa-NtiQ said...

TQ bebanyak Tuan Areef

to papa-ntiq,

u r welcome :)