Retak Menanti Belah...



Retak menanti belah
Cermin kereta rakan sekerja saya...
Retak tanpa diketahui puncanya
Sedar-sedar datang pi tengok kereta dah jadi macam ni, huhuhu
Cantikkan corak retakan tu?
Tapi, walaupun cantik minta dijauhkanlah 
Daripada berlaku pada kereta sendiri, aamiin...
Share on Google Plus

6 comments:

KaiZeN said...

kawan saya pernah kena..sebab suhu dalam kete tinggi sangat kot..nak2 kalau letak tengah panas..sbb tu kena buka tingkap skit bila parking..biar haba panas senang keluar..

AZRUL AZMI said...

cantik la sangat kan.... hahaha...

dah pernah kena tp lagi dasyat smpi berlubang.

Pencuri curi beg..tp dlm beg tu ada telekung & sebiji karipap baki sarapan hari tu..

Harap2 pencuri tu insaf!

@KaiZeN

sy pun fikir yg sama :)

@AZRUL AZMI

tulah, kwn tgh susah hati, sy dok ckp cantik, hehehe...

@LiFe Is BeAuTifUl LyRiC

ni tkde kesan sumpik...

wah, tentu pencuri tu kempunan nak beli karipap sbb libl org last beli... tu yg sampai dok kejar tu, hehehe...