Asam Pedas Untuk Dia

Asam Pedas Untuk Dia by Nureen Mirza. Untuk novel-novelnya sebelum ni, beliau menggunakan nama sebenarnya iaitu Hendan Yahaya. Kalau korang semua nak tahu, Nureen Mirza ni rakan sekerja saya. Actually, Nureen Mirza tu adalah gabungan nama anak pertama dan keduanya iaitu Haziq Mirza dan Nureen Husna. Anak-anak murid saya gak tu... Saje je nak tumpang glamer kan, hehehe...

Dengar-dengarnya novel ni sedang laris di pasaran. Saya ada beli gak, tapi belum habis baca lagi. Ntahlah, lately macam kurang sikit masa nak membaca ni, busy je memanjang, huhuhu... Tapi, dari rakan-rakan sekerja saya yang dah habis baca novel ni, semuanya memberikan komen yang positif. Highly recommended! Setakat yang saya dah baca tu pun, bagi saya novel ni memang best. Komen ikhlas ni ye... Tak dapat komisyen pun, hehehe...

Milik saya...


Penulis berada dalam barisan belakang, 2 daripada kiri...
Saya pulak yang mana? Cer cari sendiri, hehehe...
Share on Google Plus

9 comments:

salam...

hehehehe.. ingatkan berlumba dengan kak adish shida masak asam pedas.. keh3...

cerita ni pasal apa sebenarnya.. nanti review eh

nadia said...

wahhhhh bestnyaaa sama sama cikgu. nanti boleh mintak salinan je ;p

aDisH.sHidA said...

aima...bukan main lagi ye dia...nak berlumba asam pedas kalah la kak..cikgu areef mmg pure asli..akak nie kedah mai..mana sama asam pedas nya..


mesti best kan..nak kena beli jugak la nie...

SyaNa said...

wahh tajuk jek buat kecur air liur
hehe
ok tq share pasal novel ni
boleh cari buat jd bahan bacaan :-)

@Muslimah Optimis

salam, untuk makluman sy tk pandai masak asam pedas ye, sekian, hehehe...

citer pasal ibu tunggal...

@nadia

alah kenalah beli gak tuk support :)

@aDisH.sHidA

sy tak pandailah masak asam pedas, sekali pun tk pernah cuba masak :) lagipun sy bkn peminat tegar... sy lbh suka gulai kari...

@SyaNa

sebab asam pedaslah awak pilih sy as pemenang ye, hehehe...

masiah faridah rakmad said...

Penulis senior saya d afk 2001-2004 congrates kak hendan keep it up..betul kata cikgu smtaa akk menang menjurus ke sastera