Saya Sihat!

Assalamu 'alaikum dan salam sejahtera. Apa khabar semua? AlhamdulilLah saya sihat wal 'afiat. Life pun alhamdulilLah ok-ok sahaja. Cuma, lately ni agak sibuk sedikitlah. Yelah, sesi persekolahan Tahun 2013 baru bermula kan... So, banyak jugaklah perkara yang perlu diselesaikan. Biasanya, awal-awal tahun ni semangat bekerja tu memang tinggi :) So, ada je benda yang nak dibuat...

Erm, harapan saya untuk Tahun 2013 ni, moga kerjaya saya akan lebih sukses, cemerlang, gemilang dan terbilang gitu, hehehe... Aamiin...

p/s - Kepada semua pemenang Contest : Fotografi - Ceriakan Hidupmu!, maaf atas keterlewatan saya mengirimkan hadiah. AlhamdulilLah, baru sebentar tadi saya selesai membungkus semua hadiah dan mengisi borang kiriman Pos. In syaa Allah, esok pagi saya akan poskan semua hadiah tu ye... Posto! Posto! Posto! Hehehe...

Share on Google Plus

3 comments:

Yong Zahura said...

Cikgu Areef,

Takde rezeki jgk kita nak jumpa. Takpe, insya Allah lain kali. Hehe.

@Yong Zahura

tulah, tak tau pun cikgu yong ada kt PKG... tp dlm hati ada terdetik gak bila tgk keta2 tu... jupe kak Ayu baru tau... tkpe, in syaa allah next time :)

aDisH.sHidA said...

alhamdulillah cikgu areef sihat...biasa la cikgu2 nie awal tahun sibuk la..


eh tak sabar nak tunggu posmen anta barang nie...